4 apr

Konsten att uppfylla alla kunders önskningar

De senaste tio åren har hon omvandlat kunskaperna från hästvärlden till näringslivet. Under Hästföretagarforum berättar Karin Öljemark hur man uppfyller alla kunders önskningar utan att slå knut på sig själv. För handen på hjärtat, vet du vad dina kunder egentligen köper av dig?

Karin Öljemark ville satsa på en hästkarriär, var lärling hos Klaus Rath i Tyskland, tog tysk beridarexamen och byggde upp en imponerande anläggning med inackorderingar, träningar och tillridningsverksamhet. Det var där som flera av hennes kunder, de flesta med höga positioner i näringslivet, menade hon borde satsa på att förmedla hur man lyckas motivera olika personligheter, något som är viktigt i alla relationer och framförallt när man leder andra.
Sedan några år tillbaka bor Karin Öljemark i Sverige. Här kombinerar hon en elitdressyrsatsning med att föreläsa bland annat om att vikten av att se människan bakom kunden för att få nöjda kunder.
Under Hästföretagarforum får publiken stifta bekantskap med några välbekanta figurer, hur de tänker och vad de egentligen köper när de på pappret köper en träning, en stallplats eller en veterinärbehandling.

– Publiken kommer att involveras i föreläsningen, som garanterat kommer att ge många igenkänningsfaktorer och en hel del verktyg att bemästra de vardagliga relationerna med olika sorters kunder, lovar Karin Öljemark.

Karin Öljemark

Favoriter

För att komma åt din mässa på dina olika enheter behöver du logga in. Har du inget konto är det både enkelt och gratis att skapa ett. Det går också bra att logga in med Facebook.

Dela

Dela med dina vänner.

Uppdatera din webbläsare

Den webbläsare som du använder är föråldrad. Uppdatera din webbläsare

Jag förstår