4 apr
4 april 2019 Svenska mässan i Göteborg

Konsten att uppfylla alla kunders önskningar

De senaste tio åren har hon omvandlat kunskaperna från hästvärlden till näringslivet. Under Hästföretagarforum berättar Karin Öljemark hur man uppfyller alla kunders önskningar utan att slå knut på sig själv. För handen på hjärtat, vet du vad dina kunder egentligen köper av dig?

Karin Öljemark ville satsa på en hästkarriär, var lärling hos Klaus Rath i Tyskland, tog tysk beridarexamen och byggde upp en imponerande anläggning med inackorderingar, träningar och tillridningsverksamhet. Det var där som flera av hennes kunder, de flesta med höga positioner i näringslivet, menade hon borde satsa på att förmedla hur man lyckas motivera olika personligheter, något som är viktigt i alla relationer och framförallt när man leder andra.
Sedan några år tillbaka bor Karin Öljemark i Sverige. Här kombinerar hon en elitdressyrsatsning med att föreläsa bland annat om att vikten av att se människan bakom kunden för att få nöjda kunder.
Under Hästföretagarforum får publiken stifta bekantskap med några välbekanta figurer, hur de tänker och vad de egentligen köper när de på pappret köper en träning, en stallplats eller en veterinärbehandling.

– Publiken kommer att involveras i föreläsningen, som garanterat kommer att ge många igenkänningsfaktorer och en hel del verktyg att bemästra de vardagliga relationerna med olika sorters kunder, lovar Karin Öljemark.

Karin Öljemark

Du behöver vara inloggad för att kunna lägga till favoriter till Min sida.

Har du inget konto? Inga problem.
Dela

Dela med dina vänner.

Återställning

Mail har skickats.

Kolla din epost efter återställningslänk. Det kan ta upp till 30 minuter innan du får mailet.

Klart!

Ditt konto har skapats.

Nu kan du börja favorisera.

Jag godkänneranvändarvillkoren

Eller logga in med...

Uppdatera din webbläsare

Den webbläsare som du använder är föråldrad. Uppdatera din webbläsare

Jag förstår